כאשר אנו נתקלים בקושי בצפייה בנתונים או בהתחברות למערכת, נפעל לפי סדר הפעולות הבא (ניתן גם לעקוב אחר השלבים בתמונה):
- נוודא כי אנו נמצאים בדפדפן כרום, והלשוניות של גלים פרו סגורות.
- נלחץ על שלוש הנקודות מצד שמאל ונבחר ב"היסטוריה" (או קיצור במקלדת: ctrl+H)
נלחץ על "ניקוי נתוני גלישה" בצד ימין של המסך
בשדה ' טווח זמן' נבחר את טווח הזמן בו יש לנו תקלה ונוודא כי ה- V מסומן על שתי האפשרויות האחרונות המוצגות בפנינו (קוקיז וקבצי מטמון).
לסיום נלחץ על "ניקוי נתונים" ונמתין לסיום הטעינה.
לאחר מכן נסגור את כל דפי האינטרנט של כרום, נפתח דפדפן חדש, וניכנס מחדש לגלים פרו.
למעבר להוראות ניקוי קובצי קוקיז במכשירי Apple לחצו כאן
בהצלחה
אנו עומדים לרשותכם בכל שאלה, ונשמח לתת מענה
צוות גלים פרו
support@snunit.org.il | 02-3763667
הערות
0 הערות
היכנס למערכת כדי להגיב.